esmaspäev, detsember 11, 2006

Täna kordasime matemaatika tunnis homseks teadmiste kontrolliks. Eks homme paistab, kuidas kellelgi välja tuleb ning mida veel hiljem kordama ja harjutama peab.

Emakeele tunnis jõudsid vaid mõned lapsed luuletust vastamas käia. Oli tore näha, et soovijaid oli palju rohkem, kuid aega kahjuks niipalju ei jätkunud, et kõik saaksid vastata. Kui homme aega jääb, võib veelgi vastata. Ega see päheõpitud luuletus mööda külgi maha jookse, jõulud ju tulemas ja luuletusi läheb vaja ikka!!!
Keeleõpetuse tunnis katsusime jagu saada täishäälikuühendist ja kaashäälikuühendist. Neil lastel kellel täishäälikud selged, polnud raske sõna seest üles leida, kus kaks täishäälikut kõrvuti seisavad. Kuid nendel lastel, kes veel päris hästi ei tea, mis on täishäälik oli muidugi palju keerulisem. Siinkohal palve vanematele. Palun harjutage lapsega tähestikku, mitte ainult seda, et tähed kõik peas oleksid, vaid ka seda, missugune neist on täishäälik (värvilt punane) ja mis kaashäälik(värvilt nii sinine kui ka roheline - nimetatakse ka sulghäälikuteks, kuid nad kuuluvad kaashäälikute alla).

Loodusõpetuse tunnis arutlesime selle üle, et mida tähendab elus ja eluta ning mille järgi seda kindlaks teha. Siis rääkisime veel silmade teemal: kuidas silmi hoida ja kui olulised nad meie jaoks on ning proovisime ka kinniste silmadega oma nime kirjutada.

Kommentaare ei ole: